.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !
آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!
رئیس جمهور عدالت خواه ، پس کو عدالت !

در حالیکه بسیاری از استانهای کشور از نعمت گاز برخوردارند بی تفاوتی دولت کریمه ! و عدالتخواه نسبت به مشکلات مردم مظلوم مازندران غیر قابل بخشش است.

بیش از یک هفته است مردم ساری ، قائمشهر ، نکا ، بهشهر و چند شهر دیگر با مشکل افت شدید فشار گاز و کمبود نان و امکانات رو برو هستند ولی انگار مسئولین پرتلاش استان که فقط در رسانه ها مصاحبه می کنند قصد ندارند واقعیتها را بیان کنند و با اعلام اینکه مشکل حل شده  ... گاز وصل شده ... دیگر مشکلی نیست  ... مردم مازندران صرفه جویی کنند و دهها جملات تکراری دیگر فقط نظاره گر منجمد شدن مردم هستند.

آقای رئیس جمهور آیا خبر دارید تعداد زیادی از مردم مازندران در سرمای دولت جنابعالی می لرزند ولی تحمل می کنند ؟ آقای رئیس جمهور آیا خبر دارید که بسیاری از مازندرانیها با خورد نان سوخاری و شیرینی و بیسکویت شکم بچه هایشان را سیر می کنند و آیا خبر دارد الان یک هفته است همه دانش آموزان و دانشجویان و کارکنان خانه نشین شده اند و به پای برنامه های کودک تلویزیون نشسته اند براستی که از یک دولت اصولگرا که با شعار عدالت خواهی و عدالت طلبی روی کار آمده است بی توجهی به مشکلات مردم و نظاره گر بودن زجر و شکنجه آنان و بی تفاوتی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و مردم مازندران مدیران نالایقی را که مسبب این همه دردسر و گرفتاری شده اند را نخواهند بخشید .

آقای رئیس جمهور مردم مازندران همیشه در مشکلات ، ایثار و اخلاص خود را به نمایش گذاشته اند مطمئن باشید بی تفاوتی دولت و مسئولان نسبت به آنان و مشکلات آنان تبعات بسیار منفی و غیر قابل جبرانی را به همراه خواهد داشت آقای رئیس جمهور امروز فکری کنید که فردا دیر است !!!
م شريفي /وبلاگ اخبار مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ساروی 19 دي 1386
جاناسخن از دل ما میگویی.وقتی تمام مسئولین درجه اول استان خودشان را پنهان مینمایند.وقتی سرپرست گازمازندران ازعدم قطعی گازاستان حرف میزند.ایاجایی برای دلسوزی باقی میماند؟گرم کردن خانه ای که در ان نوزاد زندگی میکند چگونه است؟با چه بدبختی و حقارتی باید نان تهیه نماییم؟وهزاران مشکلات دیگر که فقط توده مردم ان رالمس مینمایند نه مسیولی که غصه تهیه نان نداردواگرهم گازش وصل نبود ازاسپیلت استفاده مینماید یا وسایل گرمایشی را فراهم نموده اند.
محمدی از ساری 20 دي 1386
به نظر من کمترین کار آقای استاندار ئو مدیران ناکارآمدش استعفا است که الحمدلله جرات چنین کاری را هم ندارند
- 20 دي 1386
آقايان دنبال تشکيل جبهه متحد اصولگرايي!!! هستند وقتش شد پيگيري مي کنند!!!
سرما زده 20 دي 1386
کدام مسئول را می گویی؟مازندران ما اگر مسئول داشت که حال و روزش این نبود.آنها فقط برای جوری بار و خالی نبودن عریضه هستند.همین.مملکت توسط مدیران سایر استانها اداره می شود و مسئولین ما!!!!!فقط ایشاالله ماشاالله می گویند.آنها را چه به مسئولیت.برای همین نخودی بودن آنهاست که بهیچ و جه در تصمیم گیریهای کشور دخالت داده نمی شوند.بهیچ وجه.همه شان از دم نخودی هستند.از دم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.